top of page

BEZPŁATNE I PŁATNE KARTY WSTĘPU...

BEZPŁATNE KARTY WSTĘPU
przysługują wyłącznie właścicielom hoteli i obiektów noclegowych biorących udział w konkursie PROFIT HOTEL AWARDS

>> KLIKNIJ PO SZCZEGÓŁY <<

Uwaga liczba Bezpłatnych Kart Wstępu jest ograniczona!

PŁATNE KARTY WSTĘPU

Uprzywilejowana KARTA WSTĘPU
przeznaczona
wyłącznie dla hotelarzy czynnych zawodowo
1 550 PLN
(w tym 23% VAT oraz opłata manipulacyjna w przypadku płatności kartą)

 

W pakiecie uczestnika:

> udział w całodziennych dyskusjach panelowych
> lunch w hotelowej restauracji

> udział w uroczystej kolacji z galą PROFIT HOTEL AWARDS 2021 oraz SUPPLIER OF THE YEAR 2021

> prezenty od Sponsorów

> napoje oraz przekąski przez cały dzień

Będziemy niezmiernie wdzięczni za wsparcie jakiego nam Państwo udzielicie decydując się na zakup płatnych kart wstępu. Pozwolą one nam nie tylko na organizację, na najwyższym poziomie samego wydarzenia ale również bardzo wspomogą Państwo nasze wydawnictwo w codziennym, a zarazem bezpłatnym dostarczaniu najważniejszych newsów oraz wydawnictw branżowych na rynku. DZIĘKUJEMY! BROG B2B

 

UWAGA! TYLKO KARTA WSTĘPU BIZNES UMOŻLIWIA UDZIAŁ W BUSINESS SPEED DATING - INDYWIDUALNYCH SPOTKANIACH KUPCÓW Z DOSTAWCAMI

Kontakt z Organizatorem

BROG B2B - MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI

tel. kom. +48 664 463 083
biuro@brogb2b.pl, www.horecanet.pl

PayPal ButtonPayPal Button
DSC_4448.jpg

SPONSORING

OFERTA PODSTAWOWA


SPONSOR STRATEGICZNY
SPONSOR GŁÓWNY
SPONSOR
SPONSOR LUNCHU
SPONSOR KONKURSU PROFIT HOTEL AWARDS
SPONSOR BUSINESS SPEED DATING


 

DSC_4339.jpg

WYSTAWA

Odbywająca się równocześnie z konferencją wystawa jest znakomitą okazją do prezentacji swojej aktualnej oferty już na miejscu. To doskonała przestrzeń do nawiązania bezpośrednich relacji z potencjalnymi odbiorcami, a także promocja firmy wśród INWESTORÓW, WŁAŚCICIELI OBIEKTÓW NIEZALEŻNYCH, PREZESÓW, DYREKTORÓW SIECI, KUPCÓW I MENADŻERÓW bezpośrednio odpowiedzialnych za zakupy i wyposażenie.

Obecność w prestiżowym gronie firm, mających kluczowe znaczenie dla rynku to nie tylko niepowtarzalna szansa na wymianę doświadczeń i opinii, ale przede wszystkim na zdobycie nowych oraz utrwalenie dotychczasowych relacji biznesowych


 

bottom of page